مروری بر جایگاه و نقش زنان مسلمان در تاریخ صدر اسلام کینه را باید دفن کرد؛ آنچه می‌کارند مهر است نگاهی به آموزه های اسلامی درباره روابط خانواده، حدود و حقوق متقابل آنها نسبت به یکدیگر ارزش روایت و نشر حدیث شرحی بر آثار و برکات نماز| لحظه خوب دیدار توزیع ۶ هزار ساندویچ در چایخانه صحن امام‌حسن‌مجتبی‌(ع) پیش‌بینی تشرف بیش از ۱۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه کرامت تولیت آستان قدس رضوی: صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است انتشار فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» + جزئیات ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین از مشهد تا کربلا آغاز شد برگزاری اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد + فیلم و عکس سردار ایافت دعوت حق را لبیک گفت آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد برگزار شد منطقِ امام صادق (ع) و بایستگی‌های امر به معروف اندر احوال خیال همه آنچه از انقلاب فرهنگی امام ششم شیعیان باید بدانیم| امام به حق ناطق؛ حضرت صادق(ع) ترویج فرهنگ رضوی در روستا‌ها با بهره گیری از ابزار هنر رونمایی از از بسته شعر دهه کرامت ۱۴۰۳ در حرم مطهر رضوی اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع) شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
سرخط خبرها

امام جمعه موقت مشهد: آمریکا سلطه‌اش را در منطقه از دست داده است

  • کد خبر: ۱۰۱۸۵۹
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
امام جمعه موقت مشهد: آمریکا سلطه‌اش را در منطقه از دست داده است
امام جمعه موقت مشهد گفت: امروز جبهه مقاومت در تسلط بر آزاد کردن منطقه رو به افزایش قدرت است و توان آمریکا رو به ضعف و افول است. ملت ایران چند دهه است که از آمریکا نمی‌ترسد، چرا که ندای ملکوتی امام خمینی به ما فهماند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که ظهر امروز در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد اظهارداشت: دو تذکر به مسئولین سه قوه می‌دهم همه مسئولان امروز و گذشته و آینده بدانند و می‌دانند که اگر حضور صد درصدی مردم را در پشتوانه از انقلاب نیاز دارند حداقل باید سه چیز را برای مردم فراهم کنند. یک رفاه مادی و عمومی است چرا که از گرسنه نمی‌توان انتظار عفت و پاکی،حضور در میدان و دفاع داشت؛ دوم امنیت، بدون امنیت مردم نمی‌توانند زندگی کنند و سوم اطمینان و آرامش و دغدغه خاطر نداشتن نسبت به ناموس و خانواده؛ وقتی این سه چیز جمع شد آنجا جای مناسب برای زندگی انسان است. انسان اشرف مخلوقات است و باید زندگی با آرامش، رفاه و امنیت داشته باشد.

حجت الاسلام فرزانه تصریح کرد: رهبر انقلاب در گفتارشان با مردم آذربایجان فرمودند کلید پیروزی هر حرکتی از جمله حرکت  انقلاب اسلامی، استمرار حرکت است و ادامه  حرکت ، اگر حرکتی از استمرار متوقف شد باطل و فاسد و تباه می‌شود ایشان فرمودند برای اینکه حرکت استمرار پیدا کند باید اهداف انقلاب را پیش روی خود در نظر داشته باشیم.

وی عنوان کرد: پیشرفت کشور، عدالت اجتماعی، اقتدار تشکیل جامعه اسلامی در کشور و رسیدن به تمدن  نوین اسلامی، اهداف انقلاب است که باید همیشه جلوی چشم انسان روشن باشد. شهید بهشتی می‌فرمودند برای یک حرکت موفق وسالم  اولین چیزی باید مشخص و روشن باشد هدف است وگرنه متوقف می‌شوید.

امام جمعه موقت مشهد خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت، جبهه گسترده داعش را که از 80کشور دنیا نیرو گرفته بود و 85درصد سرزمین سوریه را اشغال کرده بود و در موصل عراق حکومت تشکیل داده بود و حمایت مالی آل سعود خائن پشت سرش بود و حمایت‌های اطلاعاتی و نظامی امریکا پشت سرش بود؛ فرانسه و انگلیس و بعضی از کشورهای مزدور عربی نیز به او کمک می‌کردند و این بساط جمع شد  هر چند قرار نبود از نظر آمریکا  جمع شود بلکه قرار بود حکومت ایران را از پای در آورد و حکومت داعش را در جهان اسلام بنا کند و جبهه مقاومت آن را زمین‌گیر کرد و از بین برد.

وی اظهارکرد: با اینکه آمریکا در منطقه مزدور دارد و نفوذی و مرتب دارد توطئه می‌کند اما سلطه خود را در منطقه از دست داده است و دیگر بر عراق و بحرین و افغانستان و سوریه سلطه ندارد و دیگر مسلط بر این کشورها نیست.

حجت الاسلام فرزانه گفت: روزی آمریکا تصمیم گرفت  نه تنها حزب الله را از بین ببرد بلکه تمام شیعیان لبنان را از بین ببرد؛ اما لبنان نه تنها امریکا بلکه اسرائیل را نیز بیرون کرد و در جنگ 33روزه فاتح شد؛ امروز جبهه مقاومت در تسلط بر آزاد کردن منطقه  رو به افزایش قدرت و توان و امریکا رو به ضعف و افول است ملت ایران چند دهه است که از امریکا نمی‌ترسد چرا که ندای ملکوتی امام خمینی به ما فهماند که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و امروز از هر روزی باید بیشتر نترسد؛ از کدام قدرت آمریکایی که حزب الله بیرونش کرده یا انصار الله از پای درش آورده و حشد الشعبی جلوی ورودش را به عراق گرفته، باید بترسیم؟

وی ادامه داد: آینده خیلی روشن است  چون طرحی که امام خمینی داد طرحی الهی است و خداوند پشت این طرح است  و همه عالم دارد به این طرح کمک می‌کند. به یاد دارید روزی را که آمریکا در طبس شکست خورد؟ طوفان شن شد امام فرمودند گرد و غبار ماموریت داشته، شک نکنید تمام ذرات عالم وجود تا زمانی که شما در این راه باشید پشتیبان شما خواهد بود.

 

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->